meaningless lines

Saturday, May 06, 2006

انا و انت و البلوج 5





المكان: دخلنا تانى جواه اصل الجيران قالين سمك النهاردة.
الزمان: ساعة عصارى.
الاشخاص: عودة الندل الواد الرزل .
انا من وراء شاشة الكمبيوتر: شفت التمبلات الجديد بتاعى؟*
انت: شفته مش الورد المدلدل ؟*
انا: مدلدل؟؟؟*
الواد الرزل: يعنى ايه ورد مدلدل يا ماما؟
انا: اسال بابا يا حبيبى.
انا:بص شفت انا قفشتك بتدخل على البلوج ازاى من ورايا؟
انت: يعنى انا احب برضه ابص كل شوية.
انا بسعادة بلهاء: طب يا راجل كنت سيب مرة كدة كومنت و لا حتى دحرج التماسى.
انت: انتى فاكرانى فاضى زى العيال الهايفة دى.
انا فى سرى يظهر الغداء كبس على دماغ الراجل انا قلت لام محمد بلاش التقلية.
انت:على فكرة فى واد سمج بيسيب كومنتس كده مالهاش لازمة .
الواد الرزل: ماما يعنى سمج؟
انا بصوت منخفض: السمج يا حبيبى و هو شخص شبه بابا كده بس اطول شوية.
الواد الرزل: زى خالو كده يا ماما؟
انا: ؟؟؟؟
انا مستدركة: طب و فيها اية دى مساحة حرة ممكن اى حد يدخل و يكتب اللى هو عاوزه؟
انت: انا كنت هامسحه بس احترمت حريتك الشخصية و ان البلوج بتاعك.
انا: اصيل يا ابو العيال يا بتاع الحرية الشخصية انت.
انت: هاسيبك انت اللى تمسحيه!!
انا:؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

* اهداء من بلوجاية اصيلة الاخت وندرر نشكرها بشدة وعنف حتى تستغيث.

8 Comments:

  • mosh 3areef dah esmoo eah daah bas nice mosh bataal :D

    By Anonymous Anonymous, at 1:31 AM  

  • where is # 4 in the series?? :((

    By Anonymous Anonymous, at 11:21 AM  

  • ah...eih da...howa u r going with odd #s??

    By Anonymous Anonymous, at 11:22 AM  

  • Seems that I became addicted to these series..very well done:)

    By Blogger E N G Y, at 12:06 PM  

  • Very entertaining NK :))

    By Blogger Nesrina, at 3:00 PM  

  • thanks all of you for your support and thank ya nerro for paying my attention and I did correct this number thing.

    to all who like this series I am running out of thoughts would you like to help by giving my new ideas or thoughts that I can start from and I will give you the ceridt. again thank you all

    By Blogger The new kid in the blogger, at 7:11 PM  

  • 7elwa 7ekayet el blogya el asila di:)
    I am honored ya fandem:)

    By Blogger Wonderer, at 7:46 PM  

  • عجبنى جدا البلوج بتاعك
    احييك على بساطك واسلوبك

    By Blogger FrEe.PhArAoH, at 4:19 AM  

Post a Comment

<< Home